Thursday, August 3, 2017

Katalog Oriflame Agustus 2017

Katalog Oriflame Agustus 2017 - Semua orang kini lebih sedar dengan alam sekitar. Kini bukan hanya makanan yang sihat yang disasarkan kepada semua kalangan. Jika anda seorang yang sedar, sudah tentu anda juga mencari produk harian yang sering digunakan sebagai produk kecantikan yang selamat untuk tubuh dan alam sekitar. Nah, produk kecantikan dari Sweden, Oriflame kini mula membentangkan produk badan dan rambut yang mengandungi bahan-bahan semula jadi dari alam semula jadi, dan sangat mesra alam.


"Sejak 2012 Oriflame tidak lagi menggunakan mikrob plastik," kata Tussy Inggriani, Pakar Oriflame Produk pada pelancaran siri produk Katalog Oriflame Agustus 2017 "Cinta Alam" di Jakarta. Lebih lanjut Tussy menambah khusus untuk rambut perawatan produk "Cinta Alam" tidak mengandung silikon dan mengandung butiran eksfolian yang berasal dari bahan alami, bukan plastik.


Produk mesra alam yang "Sifat Cinta" ini terdiri daripada 15 produk Katalog Oriflame Agustus 2017 baru, dari losyen, gel mandi, sabun bar, krim mandi, syampu ke kondisioner yang menggunakan bahan semula jadi, dengan aroma, tekstur dan warna yang berbeza. Tussy menjelaskan, ramuan yang digunakan dalam produk ini termasuk buah-buahan dan tumbuhan seperti strawberi, alpukat, kelapa, gandum, lidah buaya, zaitun, lavender dan banyak lagi.


Bahan-bahan semulajadi juga berguna untuk memperbaiki, membaiki dan meremajakan kulit,  http://www.katalogpromo.id/2017/08/katalog-oriflame.html manakala untuk rambut menjadi lebih segar, lembut dan berkhasiat. Produk ini juga dilengkapi dengan scrub yang mengandungi biji dari buah-buahan seperti strawberi dan kulit badam secara langsung. Begitu kuat untuk mengeluarkan sel-sel kulit mati.

No comments:

Post a Comment