Thursday, February 15, 2018

Promo JSM GIANT Terbaru

Promo JSM GIANT - PT Hero Supermarket Tbk mengembangkan jaringan bisnisnya di Kabupaten Gowa, dengan membuka Giolong Extras Gowa, yang beredar dengan konsep Community Mall. Pengarah Operasi Giant Stefanus Mulianto berkata konsep itu dijangka memberi pilihan utama untuk keluarga, kerana semua keperluan akan dipenuhi, termasuk keperluan kanak-kanak.


"Di sini, kami menyampaikan restoran penyewa, kafe, fesyen, dan permainan kanak-kanak, menyampaikan barangan berkualiti dengan harga yang kompetitif," katanya ketika merasmikan Giant Extra Gowa di Jalan Tun Abdul Razak, Isnin (22/1/2018). Menurut Stephen, format tambahan Gowa hypermarket yang sangat istimewa sangat istimewa. Dengan Promo JSM GIANT tanah seluas 19,500 meter persegi dan bangunan 17,200 meter persegi, gergasi tambahan Gowa menjadi yang terbesar di Sulawesi dan Kalimantan.


Gowa Regent Adnan Purichta Ichsan optimis bahawa kehadiran Ekstra Giant akan menyumbang secara positif kepada ekonomi di kawasan ini. "Kehadiran gergasi menunjukkan adanya kerjasama pemerintah dan swasta untuk memajukan masyarakat gowa, diharapkan dapat memenuhi kebutuhan seluruh masyarakat," katanya.


Sumber Artikel : https://slwdesigns.blogspot.com/2018/02/promo-jsm-giant-akhir-pekan-16-18.html


No comments:

Post a Comment